Artykuł Rachunki i faktury VAT dla pacjentów, obsługa płatności częściowych i inne nowości

Wypróbuj za darmo!

Pobierz broszurę w PDF

...gdy brakuje Ci czasu
na przeglądanie
strony WWW.

» Pobierz

Wypróbuj za darmo!

Poznaj wszystkie możliwości
najlepszego programu
do gabinetu!

» Wypróbuj

Złóż zamówienie!

Zamów iGabinet już dziś
w dogodnym pakiecie
instalacyjnym!

» Zamów

Oferta indywidualna

Zapytaj o indywidualną
ofertę dopasowaną
do Twoich potrzeb.

» Zapytaj

Rachunki i faktury VAT dla pacjentów, obsługa płatności częściowych i inne nowości

Rachunki i faktury VAT dla pacjentów, obsługa płatności częściowych i inne nowościRachunki i faktury VAT dla pacjentów, obsługa płatności częściowych i inne nowościRachunki i faktury VAT dla pacjentów, obsługa płatności częściowych i inne nowościRachunki i faktury VAT dla pacjentów, obsługa płatności częściowych i inne nowościRachunki i faktury VAT dla pacjentów, obsługa płatności częściowych i inne nowości
W Platformie iGabinet pojawiło się ostatnio wiele nowych możliwości związanych w głównej mierze z obsługą rozliczeń pacjentów. Znaczna część wprowadzonych zmian stanowi zatem odpowiedź na liczne sugestie klientów korzystających z modułu płatności i rozliczeń, uruchomionego nie tak dawno temu. Pozostałe zmiany stanowią liczne poprawki niosące ze sobą zarówno rozwój funkcjonalności tego oprogramowania, jak też poprawę wygody korzystania z niego.

Najważniejszą zmianą jest możliwość generowania pacjentom rachunków i faktur VAT za wykonane usługi w postaci plików PDF, które można następnie wydrukować, przesłać pacjentom za pomocą poczty elektronicznej, czy też po prostu zapisać jako fragment lokalnie przechowywanej dokumentacji medycznej.

Nowe opcje dostępne w konfiguracji rozliczeń pozwalają na określenie m.in.: rodzaju dokumentów płatniczych (rachunek lub faktura VAT), sposobu numeracji dokumentów (miesięcznej lub rocznej), domyślnego terminu płatności, a także waluty w jakiej przyjmowane są płatności i jakiej dotyczyć będą wystawiane dokumenty - co z pewnością ucieszy właścicieli placówek świadczących swoje usługi poza granicami naszego kraju.

Dużą zmianą, o którą prosiło wielu naszych klientów jest wprowadzenie salda pacjenta, które umożliwia częściowe rozliczenia za usługi wykonane podczas wizyty. Wyobraźmy sobie następującą sytuację: przychodzi pacjent na zaplanowaną wizytę, podczas której okazuje się, że potrzebne są dodatkowe zabiegi, które następnie są wykonywane na tej samej wizycie. Często w takim przypadku dochodzi do sytuacji, w której pacjent nie był finansowo przygotowany na koszt wizyty, który jest wyższy od zaplanowanego.

Nowe możliwości Platformy iGabinet wprowadzają obecnie dwa sposoby rozwiązania takiej sytuacji. Po pierwsze istnieje możliwość rozliczenia pacjenta wyłącznie za usługi lub zabiegi, które miały planowo odbyć się podczas wizyty (i na które pacjent jest przygotowany), przez co pozostałe usługi pozostaną do rozliczenia przy następnej okazji. Drugim sposobem są płatności częściowe, pozwalające na przyjmowanie wpłat dowolnej wysokości, przy czym cała pozostała kwota pozostaje do zapłaty i widoczna jest w saldzie pacjenta. W efekcie śledzenie zaległości płatniczych pacjentów jest teraz prostsze i znacznie bardziej efektywne.

Niniejsza aktualizacja wprowadziła także szereg drobnych modyfikacji w interfejsie użytkownika, znacznie poprawiających dostęp do najbardziej potrzebnych informacji, jak też zwiększających szybkość i komfort pracy z Platformą iGabinet. Choć zmiany znajdują odzwierciedlenie w całej aplikacji, to największa ich ilość dotyczy w szczególności generowania dokumentacji medycznej, generowania raportów i statystyk, konfiguracji indywidualnych powiadomień systemowych, czy wreszcie obsługi rejestracji i wizyt zarówno po stronie placówki, jak i po stronie pacjentów m.in. możliwość wymuszania podawania numeru tel. komórkowego przy samodzielnym zakładaniu konta przez pacjenta.

Na tym oczywiście zmiany w rozliczeniach i płatnościach się nie kończą, gdyż rozmaite mniejsze modyfikacje i usprawnienia, realizowane w oparciu o liczne Państwa sugestie są wprowadzane kilka razy w tygodniu. Zachęcamy zatem do skorzystania z nowych możliwości oraz tradycyjnie, zachęcamy do zgłaszania operatorom nawet najmniejszych propozycji zmian i dalszej rozbudowy.

Chyba nie musimy wspominać, że już od przeszło dekady to Państwo w ten sposób współtworzą Platformę iGabinet, mając przy tym bezpośredni wpływ na kierunek rozwoju tego rozwiązania i czyniąc je jeszcze lepszym, za co jako producenci serdecznie wszystkim Państwu dziękujemy!

Zobacz również:

Platforma iGabinet mini z darmowym planem taryfowym na 12-lecie oprogramowania!

Platforma iGabinet mini z darmowym planem taryfowym na 12-lecie oprogramowania!
Z ogromną satysfakcją pragniemy poinformować, że oprogramowanie Platforma iGabinet świętuje swoją 12 rocznicę, co w świecie technologii jest prawdziwym szmatem czasu, jednak to właśnie na początku 2002r. ruszyły prace nad tym rozwiązaniem. Z tej okazji przygotowaliśmy kolejną rewolucję w postaci Platformy iGabinet "mini", umożliwiającej m.in. prowadzenie bazy pacjentów i elektroniczną recepcję, jak też rejestrację na własnej stronie WWW. Aplikacja dostępna jest m.in. w darmowym planie taryfowym!
Przeczytaj cały artykuł »

Wywiad z dr Dominikiem Ociepką, wieloletnim użytkownikiem Platformy iGabinet

Wywiad z dr Dominikiem Ociepką, wieloletnim użytkownikiem Platformy iGabinet
Przedstawiamy fragment wywiadu dr Dominikiem Ociepką z gabinetu stomatologicznego DentalStudio, który dba o zdrowe zęby pacjentów w Szczecinie oraz swoim rodzinnym Gryfinie, od kilku lat wykorzystując w gabinetach Platformę iGabinet. Od niedawna doktor korzysta z najnowszej wersji tego oprogramowania, przeznaczonego stricte dla gabinetów stomatologicznych - z Platformy iGabinetDENTOnet.pl.
Przeczytaj cały artykuł »

Dziennik zdarzeń systemowych oraz eksport danych w raportach menedżerskich

Dziennik zdarzeń systemowych oraz eksport danych w raportach menedżerskich
W Platformie iGabinet pojawiło się właśnie nowe narzędzie w postaci dziennika zdarzeń systemowych, skutecznie zwiększającego bezpieczeństwo pracy grupowej. Dziennik zdarzeń pozwala menedżerom na przeglądanie historii operacji wykonywanych w systemie przez poszczególnych pracowników. Innym wprowadzonym udogodnieniem jest możliwość eksportu danych z raportów menedżerskich w formacie MS Excel oraz PDF.
Przeczytaj cały artykuł »

Wielojęzyczna komunikacja z pacjentami!
Oto rozwiązanie, które wyręczy Cię w komunikacji z obcokrajowcami.

Start  /  Możliwości  /  Realizacje  /  Opinie  /  Cennik  /  FAQ  /  Aktualności  /  Kontakt

Odwiedź nasz profil: